Vastgoedinformatie

Gebrek aan structuur, inzicht en overzicht van uw vastgoedinformatie leidt tot inefficiëntie. Hoe actueel en relevant is uw vastgoedinformatie? Wij ondersteunen gebouweigenaren en gebouwbeheerders bij het inventariseren, structureren en beheren van hun documenten. Dat doen we op basis van ruime praktijkervaring en bewezen pragmatische ICT-toepassingen. Zo beschikt u altijd over de juiste informatie op de juiste momenten en verhoogt u de efficiëntie binnen uw vastgoedmanagement.

Inzicht en overzicht
Informatie up-to-date en beschikbaar houden is een tijdrovende en intensieve taak. U heeft een veelvoud aan bronnen en documenten. Gebrek aan structuur, inzicht en overzicht licht op de loer. Soms word de beschikbare data te laat of zelf helemaal niet teruggevonden. Onze adviseurs maken het dagelijks in de praktijk mee en kennen de knelpunten. Om dat op te lossen geloven wij in de kracht van maatwerkadvies in combinatie met automatisering.

24/7 toegang tot uw vastgoeddossier
Met Vastgoeddossier Online behoort het zoekraken van waardevolle rapporten en tekeningen tot het verleden. Uw documenten worden eenduidig en centraal opgeslagen in dit digitaal vastgoeddossier. Zo heeft u 24/7 inzicht in bijvoorbeeld de meest recente inspectierapporten, energielabels en het meerjarenonderhoudsplan.

Efficiënter vastgoedmanagement
Of het nu gaat over het efficiënt en planmatig beheren van uw eigen vastgoed, of het uitbesteden daarvan in prestatiecontracten. U bent met Vastgoeddossier Online verzekerd van de juiste informatie voor op de juiste momenten. Ook als ‘dataroom’ bij het verkopen of verhuren van uw vastgoed. Uw informatie is altijd digitaal, actueel en flexibel beschikbaar. Dat maakt werken efficiënt en plezierig.

VASTGOEDINFORMATIE